Den gode undskyldning

Casearbejde med virksomheden e-Boks

Sort streg
Slip for de sure pligter og tjek din e-Boks

“Den gode undskyldning” er en awareness-kampagne til Youtube, som er målrettet de unge i alderen 13-17 år. Kampagnen spiller på den karikerede teenager og deres dårlige undskyldninger for at undslippe de sure pligter i hjemmet. Kampagnen skulle være et humoristisk take på dette.

I kampagnen vil e-Boks give teenageren “Den gode undskyldning”, så teenageren kan slippe for opvasken, rydde op eller at gå tur med hunden – for hvilken undskyldning er bedre at stikke forældrene end “jeg skal lige tjekke min e-Boks”? Og hvilke forældre vil ikke godtage en så ansvarlig undskyldning? Slip for de sure pligter og tjek din e-Boks.

Kampagnen skulle bestå af reklamevideoer og outdoor-plakater, som alle vil tage udgangspunkt i “Den gode undskyldning”. Undskyldningen kan bruges i mange forskellige scenarier og derfor kan både reklamevideoer og outdoor-plakater produceres som en mindre “serie”. Det er derfor vigtigt at rammerne er ens, så kampagnen fremstår ensartet så beskueren kan se sammenhængen.

Reklamevideoer og outdoor-plakater skal derfor produceres i e-Boks’ farver og med virksomhedens logo, så afsenderen er tydeliggjort og forhåbentligt genkendelig hos modtageren.

e-Boks - outdoor poster

Erfarings-tags

Erfarings-tags er alle oplevelser, værktøjer eller metoder, som jeg har brugt gennem projektet.

 QISH    Projektledelse    SCRUM    Photoshop    Illustrator    Premiere Pro   Teamwork    Pitch  

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top