Svaneke Bryghus

Fornyelse af Svaneke Bryghus’ eksisterende brandidentitet. Projektet blev udarbejdet i forbindelse med min uddannelse på Copenhagen Business Academy.  

Sort streg

Svaneke Bryghus startede som et mikrobryggeri tilbage i år 2000 og har efterfølgende udvidet deres bornholmske produktion fra at sælge øl til specialhandelen og senere til detailhandelen.

Den stigende interesse for specialøl har gjort, at flere og flere mikrobryggerier er opstået, og disse ligger nu i tæt konkurrence med hinanden. For Svaneke Bryghus betyder det, at de må styrke deres brand for at kunne differentiere sig og styrke deres position på markedet. 

Her blev World building inddraget for at styrke og forny virksomhedens brandidentitet ved at sammenbringe Svaneke Bryghus’ nuværende identitet med FN’s verdensmål. Foroven ses mockups af hjemmesiden, som blev produceret til Svaneke Bryghus.

Kampagnevideoen, der ses øverst, blev udarbejdet for at skabe awareness om virksomhedens produkter og deres arbejde med FN’s verdensmål. 

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top